Reklamace
V případě dodání poškozeného zboží nás, prosím, kontaktujte na email obchod@keramikaeshop.cz spolu s pořízenými fotografiemi poškozeného zboží, výplně balíku, případně i krabice.
Prosím, informujte nás o této skutečnosti co nejrychleji od obdržení poškozeného zboží. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
V případě viditelně poškozené zásilky takovou, prosím, nepřebírejte. Pokud zásilku přijmete viditelně poškozenou, měli byste tuto událost sepsat se zaměstnancem přepravní služby.
V případě odstoupení od smlouvy v zákonem dané ochranné lhůtě 14 dní máte nárok na vrácení nejnižšího poštovného, které nabízíme na našem eshopu.
Pokud zásilku budete posílat zpět je nutné, vzhledem k povaze našeho zboží, zásilku patřičně zabalit a vyplnit papírem, aby nedošlo k poškození.